Groszek Codziennie

Coś pierwszy raz

Posted in migawki codzienne by groszekfoto on 2 Marzec, 2011

Dzień po urodzinach wracaliśmy z meczu ZAKSA K-k w pucharze CEV, swoją drogą Zaksa wygrała i będzie grać w finale tego europejskiego pucharu!! W drodze powrotnej okazało się, że jest remont o którym nic nie wiedziałem. Problem stanowiła Odra bo byłem po jej złym brzegu i najbliższy most był w Kędzierzynie, czyli 30km do tyłu… Szybka akcja z GPS prowadź najbliższą możliwą trasą, uwzględniając drogi polne. Jedziemy spokojnie jakąś wioską zbliżając się do Odry i nagle… prom. Najpierw był szok, potem przypomniałem sobie wpis kolegi Wojtka Sienkiewicza, który kiedyś coś pisał o takim promie obok Opola. No nic wjechaliśmy, uzbieraliśmy cudem 4zł bo każdy miał kasę na karcie a pan na promie nie przyjmował kart. I nawet udało się przepłynąć na drugi brzeg. Reszta podróży do redakcji była nudna jak zwykle. 
W taki o to sposób mając 26lat zrobiłem w życiu coś pierwszy raz, mało kiedy to mi się juz przytrafia.

