Groszek Codziennie

bo jest jak jest

Posted in migawki codzienne by groszekfoto on 20 Sierpień, 2010

Jakoś tak ostatnio wszystko idzie powoli, kończą się wakacje, ja ciągle w pracy i w pracy… Jakieś tam plany na przyszłość związane z… pracą. Gadam ze znajomymi o wakacjach nie planując w tym roku żadnych, chodź pewnie nie wytrzymam i ucieknę gdzieś w październiku. Dziwnie jest.

A zdjęcie to zrobiłem wczoraj na klatce. Wybierałem się do dziadka ze zgrzewką piwa z okazji jego 85 imienin, ale w połowie drogi zadzwonili, że mam wrócić do pracy… i znowu się z dziadkiem nie napiłem.

komentarze 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dziumał said, on 22 Sierpień, 2010 at 12:59 pm

    fajna ta fota

  2. piotr said, on 27 Sierpień, 2010 at 1:30 pm

    jest dziwnie i wszystko idzie jak po grudzie. a mowili w telewizji ze my urodzeni po ’80 bedziemy mieli fatwiej, prosciej i lepiej. jak by tego malo bylo to jeszcze puszczaja w publicznej dzien swira. niby nic. kiedys sie z tego filmu smialem. dzis placze.
    co do zdjecia to takie na czasie. wszedzie cien i tylko promyk nadziei na lepsze pojutrze. bo kazde jutro zawsze jest takie samo jak dzis.
    z optymistycznymi pozdrowieniami


Skomentuj

