Groszek Codziennie

po urlopie

Posted in migawki codzienne by groszekfoto on 21 Maj, 2010

Zakochałem sie w górach sowich, nigdy w zyciu tam nie bylem a jest to przeciez tak blisko. Mimo padajacego ciagle deszczu, powodzi na poludniu, traby powietrznej na suwalkach, sniegu w zakopanym to w gorach sowich jest jakis spokoj… cisza i wszedzie obecna soczysta zielen. Zwiedziłem trochę pod ziemią, no bo padało no i udało mi się wejść na Ślęże. Odpoczelem, bo wrocilem do pracy i odrazu na głęboką wodę.


W tej oto dziurce tak przyj*** że z opony zostało niewiele…
A to widoki które sprawiły, że jechałem pod górę na uciekającym powietrzu


A tu zmieniłem oponę.


A to Nowa Ruda, która bardzo mi się spodobała swoim urokiem sląskiego górniczego miasta i górskiej miejscowości

A tu zdjęcia z kawiarni Biała Lokomotywa gdzie pan Leszek Kopcio (na kolejnym zdjęciu) robi najlepszą kawę i lody jakie piłem i jadłem w życiu.

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lokalny Artysta said, on 26 Maj, 2010 at 9:08 am

    jest czad


Skomentuj

