Groszek Codziennie

Michałowice

Posted in migawki codzienne by groszekfoto on 6 Marzec, 2010

Michałowice to mała wioska w Dolnośląskim, dwie wioski obok wsi w której mieszka moja babcia do której jeżdżę conajmniej trzy razy w roku od 25lat.
Do Michałowic aby jechać na warsztaty namówił mnie Sławoj, warsztaty z technik szlachetnych prowadzi Tomek Mielech i mówiąc krótko jest świetnie. Od piątku wieczór mieszkamy w siedzibie teatru Cinema – teatrcinema.pl i jest to miejsce do którego jeszcze na pewno wrócę. Jest to dom, całkowicie magiczny, pełen dziwnych stworów wyłaniających się z szaf, zakamarków i wiszących na ścianachm, mebli o których zawsze marzyłem i z najpiękniejszym piecem kaflowym jaki w życiu widziałem. Teraz spokojnie siedzę sobie przy kominku pijąc zimne piwo i pierwszy raz od tygodnia jestem wypoczęty.

A co do zdjęć to. Opole pożegnało mnie bardzo zmienna pogodą. Potem są fotografie z pracy, uczulanie papieru, odbitki, wyjmowanie blon w namiotach itp. Na końcu, moja pierwsza cyjanotypia (z usmiechem dla pewnego znanego fotoreportera GW) i mój pierwszy otworek odbity na cyjanotypi 🙂

Komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wojtek said, on 6 Marzec, 2010 at 10:09 pm

    znać dać sygnał następnymrazem. Się wybieram i wybieram.

  2. D said, on 6 Marzec, 2010 at 11:03 pm

    krótko 😉

  3. Ou said, on 6 Marzec, 2010 at 11:33 pm

    no własnie, ‚krótko’, ‚na pewno’ i wiele innych.

    pozdr

  4. groszekfoto said, on 6 Marzec, 2010 at 11:39 pm

    no wlasnie, musze to przez wordap rzepuszczac w moim przypadku. Dziekuje wszystkim za wytkniecie bledow i literowek.


Skomentuj

