Groszek Codziennie

zima idzie

Posted in migawki codzienne by groszekfoto on 4 Grudzień, 2009

Jesien niespodziewanie zamienila sie w zime. Zaskakujac tym mnie troche. Zreszta ostatnio czuje sie ciagle zaskakiwany. A co do pierwszych dni  zimy to uplywaja one mi pod znakiem roznych liczb, 7, 4 albo 2,8.  A zdjecia to turawa, pierwsze zdjecia tej zimy.

komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. kshyc said, on 7 Grudzień, 2009 at 3:44 pm

    Michał! co Ci tak spieszno do zimy!? wciąż mamy kalendarzową jesień… Chyba że rewolucja w kalendarzach była jakowaś a ja to przespałem… snem zimowym… Pozdrawiam ciepło! 😉

  2. malamucha said, on 7 Grudzień, 2009 at 8:05 pm

    pamiętam, jak w turawie robiliśmy zdjęcia :), sto lat temu to było ;p. w ogóle, jak będę w opolu, to trzeba na jakieś piwo iść, czy coś :).

  3. Rocco Sifredi said, on 30 Grudzień, 2009 at 9:34 pm

    Test dla siebie na znajomość Turawy.

    1. Widok na umocnienia półwyspu hacerskiego. 20 metrów na zachód od miejsca gdzie stałeś są zawalone schody do wody.

    2. parking obok ośrodka Komunalnik, vis-a-vis skrótu nad jezioro, gdy wychodzisz koło Grubego.

    3. Bar nad brzegiem, to był pierwszy inny bar niż Wczasowa, ceglana smażalnia i Bagatela w tej okolicy. w 1992 roku pierwszy raz jadłem tam kebaba i gyros. Naklejka z reklamy (chyba pepsi, ta głowa) była tam od początku. W 1991 roku (i wcześniej) był tam sklep wędkarski.

    4. Taki widok chyba spomiędzy Wczasowej a Grubego na wyspę (jej zachodni koniec)???

    Cały czas mam wrażenie, że kiedyś tam przyjadę i będzie taki ruch jak choćby w 1993 roku, gdy totalnie się zakochałem w pewnej polko-niemce, chyba Edith. Ale już nie pamiętam. W harcerskim było multum ludzi, tak samo w Wojskowym. Ja pierdzielę, ale jestem stary, albo świat przyspieszył…


Skomentuj

