Groszek Codziennie

centrum dla mediow na g20

Posted in migawki codzienne by groszekfoto on 6 Kwiecień, 2009

blo-3
blo-1
blo-2
No i Kuba mnie oznaczyl za Bałkany, cokolwiek to znaczy 🙂 wiec ja tez sobie wybiore innych. Kolejnosc nie jest klasyfikacja.

1. Bart Pogoda (ze dzieki podgladaniu bloga moge sobie troszke popodrozowac wirtualnie)

2. Maurycy (ze jak zrobi wrzute to zawsze mi humor na jego fotach poprawia nastroj i ze jest mistrzem mju)

3. Natalka (ze jako matka przelozona&organizatorka i informacja turystyczna zorganizowala mi najfajniejszy wakacyjny wyjazd foto na bałkany) tylko wiecej by mogla aktualizowac!!! 

4. Wojtek Grzędziński (za Gruzje ktora zrobila wiecej dal polskiej fotografii reporterskiej niz ostatnie 5lat i za to ze byl to jeden z pierwszych blogow reporterskich ktore codziennie odwiedzalem)

5. Obar (za to ze jest Obarem, ze mnie wkurze jego luz a minusa ma za to ze nie wrzuca nowych zdjeci)

6. Kubix (ze jest z gosciem z ktorym bym sie mogl wybrac wszedzie)

7. Jul (za to ze mnie wkurza i za londyn)

znaczek

Skomentuj

