Groszek Codziennie

ostatni taki pobor

Posted in migawki codzienne by groszekfoto on 4 Listopad, 2008

zol01zol02zol03zol04zol05zol06zol07zol08zol09zol10zol11zol12

zmienilem troche forme zdjec, tak mi sie to bardziej widzi. Tych co skomentowali wczesniej, przepraszam.

komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. dobosch said, on 4 Listopad, 2008 at 11:51 pm

    Świetny reportaż, jestem pod wrażeniem.

  2. Szymon said, on 5 Listopad, 2008 at 12:08 pm

    Świetne zdjęcia. Możesz w kilku słowach przybliżyć historię?

  3. Piotrek said, on 21 Listopad, 2008 at 11:22 pm

    Pierwszy raz odwiedzam stronę, przejrzałem kilka stron wstecz i przyznam że ten reportaż zrobił na mnie największe wrażenie 🙂

  4. Tomek said, on 24 Listopad, 2008 at 2:27 pm

    Interesuje mnie jak w takich sytuacjach załatwia się kwestę praw do publikacji wizerunku? Czy masz podpisaną zgode każdego z fotografowanych na wypadek gdyby zdjęcia trafiły do gazety?

  5. rotonfilm said, on 14 Grudzień, 2008 at 2:38 pm

    jak dobrze, ze to ostatni 🙂


Skomentuj

