Groszek Codziennie

sennie

Posted in migawki codzienne by groszekfoto on 24 Wrzesień, 2008

Pogoda sie zrobiła straszna i chyba przez to moje ciśnienie jest takie jak by gonie było wcale.
Może to przez antybiotyki na jesienne przyziebienie, które kończę brać tak działają. Nie jestem wstanie zrobić nic na to, że usypiam w pracy przed kompem. A tu jedna i druga szkoła tuż tuż, wiec trzeba wziąść dupę w troki, zabrać sie w końcu za znalezienie mieszkania, zrobić stronę i jakoś na nowo nabrać ochoty na fotografię.
Dziś wracająć z konferencji pis’u zrobiłem na głównej ulicu Opola takie o zdjęcie. Od prawie roku nie wyjmowałem tak o bez potrzeby aparatu na ulicy a dziś jakoś mi tego brakowało a i okazja sie pojawiła.
Teraz mam ochotę na jakiś fajny portret, a przynajmniej próbe zrobienia takiego. Wiec pewnie takie zdjęcia tez niedługo sie tu pojawią.
Kończę bo jak każdy „foto” jestem niepiśmienn.

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. wafel said, on 12 Październik, 2008 at 5:53 pm

    groszek jak za dawnych lat..;)


Skomentuj

