Groszek Codziennie

ZPAPy ?:)

Posted in migawki codzienne by groszekfoto on 7 Lipiec, 2007





Ah ci oposlcy artysci. Wystawke mozna ogladac w galerii 1pietro na sw. wojciecha.
Mlodzi to maja nacisk na wystawianie sie, pania Magde Żołędź juz na scianach mozna bylo zobaczyc w tym roku 3razy! gratuluje, i tych roznorakich zdjec i pomyslow. Za kazdym razem zauwazam cos w nich innego.
3-4 naprawde fajne zdjecia z krzeslami, zle ulozone bo na przeciwnych scianach:( ale osobno byl to kicz, razem cos tworza interesujacego, zrobic tak 20 w takim stylu i konwencji i bylo by cos wartego  .
Ale moze jestem zgryzliwy…

G – „Pio, starzeje sie…”
P – „No to pij szybciej”
ehhh mialem jeden dzien wakacji.

Reklamy

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. magda said, on 18 Lipiec, 2007 at 6:27 pm

    😀 😀


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: