Groszek Codziennie

fajnie sobie czasem czarna posunac…

Posted in migawki codzienne by groszekfoto on 20 Luty, 2007







czyli bylem sobie na bilardzie. 
Te dwie blondyneczki to moje aniolki 🙂 brakuje 3 ktory nie mogl isc z nami :/ dzieki nim studia nie sa takie nudne i duzo latwiejsze 🙂  Te takie usmiechniety w ciemnych wlosach Gluptas to ktos dla mnie wyjatkowy 🙂 
Na rynku dzis jakies Glupawki biegaly i wrzeszczaly ze to juz koniec karnawalu… a ja sie w sumie nie wybawilem… no nic ale w obote przynajmniej sobie popije. Dwie dwojki sie zblizaja… straszny rok.

komentarze 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. prodeus said, on 20 Luty, 2007 at 10:26 pm

    ta druga… podoba mi sie :-*
    szkoda, ze tak malo dekoltu widac ;]

  2. Obar said, on 23 Luty, 2007 at 3:10 pm

    Groszek mam prosbe 😀 Odezwij sie do mnei na gg bo mi lysta przepadla!!! Mauryc tez mozesz 😛


Skomentuj

