Groszek Codziennie

Posted in migawki codzienne by groszekfoto on 18 Luty, 2007





Dobrze czasami sobie odpoczac w gorach. Polazic po sniegu, spedzic czas z rodzina. W lesie sobie posluchac ptakow i wiatru… ale cos ciagnie do tego organizmu jakim jest miasto. Jakas dziwna moc, chyba juz jestem uzalezniony od zatrzymywania ludzi na ulicach. Wiec nie moglem sie powstrzymac od wizyty w Jeleniej Górze. 
Ciekawe a wrecz momentami zabawne miasto (napisy) 🙂
Brakowalo mi takiego lazenia po miescie, przez sesje dawno nie mialem takiego dnia, kilka godzin na ulicach, zarcie w jakims tureckim fasfoodzie (o dziwo obslugiwal Turek co malo comprende po polskiemu:)) Trzeba tak czesciej wychodzic.

Reklamy

Komentarze 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. sota said, on 19 Luty, 2007 at 7:02 am

    strasznie fajne zdjecia;), to z tesco wymiata:D:)

  2. sota said, on 19 Luty, 2007 at 7:05 am

    bez zoom myslalam ze ten koles sika:D, ostatnie podoba mi si estrasznie;], fajnee te zdjecia;)


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: