Groszek Codziennie

no i po…

Posted in migawki codzienne by groszekfoto on 6 Luty, 2007


I po sesji… Uff… Jak w piatek wyniki beda okej to nie mam niczego w plecy. Bylo by milo. Tak czy siak czeka mnie 10dni wolnego 🙂
Bedzie czas na robienie zdjec.
Ostatni raz jak cos robilem to byl o bardzo ciekwy spacer, skonczony w 3 pubach… Mleczarni (moje ulubione miejsce) Graciarni i ChillOut’cie. Tak to byl bardzo udany dzien. Chyba glownie przez towarzystwo, ale widze ze mozna czasami
spedzic udanie czas 🙂

Nizej sa zdjecia z wystawy na 60ZPAFu dolnoslaskiego, akurat zdjecia Slawoja Dubiela, znajomej mi osoby, ktorej
wrazliwosc na swiatlo, precyzja kadrowania i milosc do fotografii zawsze mi imponowala.
Wernisaz… i to wino… lakome bestia przyszly sie nazer czy co… Masakra.



Zdjecie dla M. za spacer.

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sota said, on 9 Luty, 2007 at 10:01 am

    ładne zdjecia czarnobiale, ja od world press photo nie bylam na zadnej wystawie:D chyba powinnam sie odchamić..ale dopiero po Rysiu:D pozdraawiam:)
    p.s. ten wpis nizej:D – oryginalny pomysł z wiertarką;d nawet pomysłowy Dombromir by na to nie wpadł:D


Skomentuj

